Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 9 augusti 2011

Gotland! ^^

Chenareeh! ^-^
Vi ee på Gotland nuee, elr ja, vi kom hit i söndags (: Vi var på Fårö igår o tittade på lite olika saker, t.ex raukar, ^^ Tog bilder, men orkar nt ladda upp dom xD Haha nej, men ni får nöja er med en bild från Google så att ni iaf vet hur dom ser ut (;




Ungefär sådär kan dom se ut, och ser ni att den åt höger ser ut som en hund? ;D Tog bilder på den också ^^ Ni kan läsa mer om raukar här (: Och vet ni vad vi sa...? xD

RAUK 'N' ROLL!

Haha, passande va, rock 'n' roll = rauk 'n' roll...xD
Just nu sitter jag o mamma i bungalowen (som en liten egen lägenhet, om man säger så ^^) o tittar på Allsång på skansen, o pappa o min brorsa är ute o kollar lite (;

Men nu har jag inget mer att säga, typ xD
Herråååeh xPP

Ps. Har ni varit på Gotland ngn gång?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10